Lisatud 24.09.2020
PEUGEOT SPORT inseneride arendustöö tulemusena jõuab peagi turule PEUGEOT 508 PSE – brändi esimene seeriatootmise sõiduk, mille identiteeti kirjeldab kõige paremini sõna „kilovatt“. Selliseid võimsus- ja jõumomendi näitajaid, nagu uuel 508 PSE-l, ei ole PEUGEOT seeriatootmisemudelitel veel nähtud.
PEUGEOT 508 PSE ja 508 SW PSE on esimesed PEUGEOT SPORT ENGINEERED sõidukid, mis ühendavad täiuslikult sportlikkuse ja tipptehnoloogiad. PSE tootesarja visuaalse identiteedi silmapaistvamad elemendid on kolm krüptoniitrohelist küünist, mis on inspireeritud legendaarse PEUGEOT 504 Coupé tagatulede siluetist. 508 PSE on otsast lõpuni tõeline tipptehnoloogiline meistriteos ja PEUGEOT SPORT inseneride oskuste musternäide.
508 PSE on seni kõige võimsam PEUGEOT seeriatootmises olev sõiduk, mille ajam hõlmab elektrimootori ja sisepõlemismootori nutikat kombinatsiooni, mis muudab selle märkimisväärselt võimsaks - 360 hobujõudu pöördemomendiga 520 Nm.
508 PSE on võimeline:
Pakkumaks parimat võimalikku kombinatsiooni masina jõudlusest ja sõidumugavusest, on PEUGEOT SPORT insenerid kohandanud juba tuttava 508 vastavaks PSE versiooni sõiduomadustele:
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED 360 hj võimsus on saavutatud sisepõlemismootori ja kahe elektrimootori kombineerimisel, millest üks on masina esiosas ja teine tagaosas. Nelikvedu tagab optimaalse haardumise olenemata ilmastikuoludest.
Võimalik on valida viie erineva sõidurežiimi vahel:
Elektriline sõidurežiim tagab elektrimootorile iseloomuliku erksuse ja jõulise kiirenduse 0 km/h kuni 140 km/h vahemikus. Mudeli elektriline läbisõiduulatus on kuni 42 km (WLTP standardi järgi).
Hybrid sõidurežiim optimeerib sisepõlemismootori ja elektrimootori kasutamise, et tagada jõudlus võimalikult kütusesäästlikult.
Comfort režiim on sarnane Hybrid režiimile, erinevuseks on pehmeks reguleeritud vedrustus, mis tagab tippklassi sõidumugavuse.
Sport režiimi maksimaalne võimsus (360 hj) on mõeldud sportliku sõiduelamuse saamiseks. Lisaks mõjutab ja muudab see režiim ka roolivõimendi tööd, vedrustuse ja gaasipedaali seadistusi ning digitaalse ekraani värvikombinatsioone. Sisepõlemismootori abil on tagatud pidevalt ka aku vajalik laetus maksimaalse võimsuse saavutamiseks.
Aku täislaadimise võimalused on paindlikud:
508 PSE salong ja pagasiruum on sama ruumikad nagu sisepõlemismootoriga mudeliversioonidel. See on saavutatud tänu elektrimootorite ja aku nutikale paigutusele.
Sportliku mudeliversiooni CO2 heitmekoguste näitaja on WLTP protokolli järgi kinnitatud andmetel vaid 46 g CO2/km, mis vastab kütusekulule 2,03 liitrit saja km kohta.
508 PSE on peenhäälestatud vastavalt masina tegelikele võimetele ja sõiduomadusetele, pakkudes nii tippklassi juhitavust ja teelpüsivust ning roolisüsteemi seadistuste täiuslikkus väljendub igas manöövris.
Suurima võimaliku ohutuse tagamiseks on 508 PSE varustatud kõikide PEUGEOT 508 mudelile pakutavate juhiabidega: Night Vision öövaatlusseade, adaptiivne püsikiiruse hoidja koos Stop & Go funktsiooniga, sõidurealt väljakaldumise hoiatussüsteem, automaatne hädapidurdus jne. FOCAL® Hi-Fi helisüsteem kuulub sõiduki põhivarustusse.
PEUGEOT i-Cockpit® armatuur koos kompaktse rooli ning digitaalse näiduplokiga moodustavad hämmastava terviku masina üldise kontseptsiooniga, millele lisatud PEUGEOT SPORT ENGINEERED disainielemendid toovad varjamatult esile mudeli eksklusiivse iseloomu.
Muuhulgas on rõhutatult eksklusiivne Comfort-fit eriseeria istmete polster, mille valmistamisel on kombineeritud nahk, 3D võrkkudum ja Alcantara©.
Täiuslikku voolujoonelisust rõhutavad:
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED on saadaval kolmes värvitoonis: Selenium hall, Perla Nera must ja Pearl valge.
Mudeli tellimuste vastuvõtmine algab 2021. aasta alguses.